efterlängtad barnegenskap

som ni kanske vet älskar jag att pyssla. eller rättare sagt.. jag har börjat gilla att pyssla igen. när jag var liten var att pyssla det bästa jag visste, vilket senare avtog när jag blev lite äldre.. kanske för jag samlade & pysslade med ALLT & till slut tröttnade.. hur som helst. förälskelsen är tillbaka & nu finner jag ro i att greja igen. underbart! just nu håller jag på att ordna en gammal hink min älskling hittade i skogen härom dagen & tog med hem. denna har varit målad i rött, vilket jag nu skall ta bort så den får sin orginalfärg i grått & senare ska jag plantera julstjärnor & en liten en & eventuellt knyta ett rött band runt hinken.
vad tror ni om det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91