glittrande snö

god morgon!
igår när andreas, august & jag åkte ut till alboga glittrade vägen.. det var helt fantastiskt vackert. på tal om vackert.. satte julstjärnor i fönstrerna igår.. alltså inte hängande eller elektriska.. utan blommor.. & det blev så fint.. hinken får jag jobba lite mer på.. skulle egentligen tagit med den ut till verkstaden i alboga igår, men glömde. typiskt.. men men.. bra att ha att göra! nu sitter jag på blocket & tittar efter pigtittare... älskar att göra om gamla möbler!
ska betala in min dator idag.. fick bli en mac book pro.. åh, längtar till jag får min egen.. kanske i morgon! de brukar väl ta 24 timmar för dem att leverera? vi får se.. men när den är kommen kan det nog tänkas bli något mer inlägg här per dag!
nu måste jag plugga! hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91