gripsholm

igår när vi åkte hem från stockholm passade vi på att stanna till & hälsa på hos min moster & hennes man i mariefred. först bjöds det på god soppa & bröd & därefter glögg. innan vi skulle åka hem ville jag visa andreas mariefreds lilla by så allihop drog på sej vinterkläderna & gick ner. det visade sej vara julmarknad. butikerna var öppna & på torget bjöds på glögg & pepparkaksdoft.. hur mysigt som helst! jag älskar mariefred.. får den där känslan av att jag befinner mej i kajsa kavat (som spelades in i bland annat mariefred) som om jag är hundra år tillbaka. så vackert! var lite besviken efter vistelsen i stockholm att jag inte hunnit in i så många inredningsbutiker.. så nu passade jag på! hittade vackra julgranskulor.. & påslakan & kökshanddukar som passar till jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91