i öst är det fortfarande höst?

i helgen bär det av mot stockholm! har kameran på laddning (anledning till att det blivit dåligt med foton det sistone är på grund av att jag inte laddat den) så nästa vecka blir det bildmaraton här i bloggen. det ser i alla fall jag fram emot.. jag tycker en blogg utan bilder ofta ser trist & färglös ut. hur som helst.. i morgon bitti åker vi mot öst för att på lördag på mitt kusinbarns dop. i morgon tänkte vi gå en sväng på stan & sedan äta god mat på kvällen.. på lördag är ju dopet & sedan hem till kusinen & henns lilla familj & se hur de har det. på kvällen hade andreas & jag tänkt gå ut & äta middag, men vi får se om det blir bara vi eller om de andra följer med också.. är lite sugen på bio! på söndag åker vi mot väst på förmiddagen, så vi inte blir hemma föör sent. får se hur mycket shoppande det hinner bli, men vill hitta en vintrig varm jacka & kanske några lite varmare boots än de jag har nu. skulle väldigt väldigt gärna hitta en polotröja jag spanat in på h&m, som varit slut på webben ett tag, men vi får se hur det går! sen är jag ju som vanligt på jakt efter lite inredningsprylar.. ljuslyktor, julgranskulor & andra vackra skapelser! ska bli otroligt mysigt att spendera helgen med stor del av familjen! längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91