inredningsbutiker

som ni kanske vet älskar jag inredningsbutiker. i eftermiddag funderar jag på att ta med lillsyrran på en liten utflykt.. kanske till grästorp där jag för inte så längesen hittade en riktigt fin butik.. eller också till alboga & storegården.. den fina inredningsbutiken som ligger så vackert vid sjön & innehåller sjukt mycket fint. & förresten.. affärsidén.. om jag ska köra på min egen idé nästa år bränns det vid tinas idé om att jag ska flytta ut på landet & starta inredningbutik i kommentarerna. det bränns. jag har ju som ni förmodligen vet, väldigt många idéer & drömmar.. som att bli fotograf, inredare, butiksinnehavare, jobba på spa.. & ja.. så är jag ju massör.. & reseledare.. & snart läst fördigt engelskan. skulle vilja kombinera all denna kunskap & alla dessa drömmar till något.. & vad kan det då vara? det får ni se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91