my only life long wish

mm. på tal om jul. vad mysigt det är med snö. august är överlycklig & det är så underbart att se. han är iofs överlycklig för det mesta.. tänk att han ska få uppleva sin allra första jul nu. är så sjukt glad över honom. ni ska bara veta hur mycket en liten vovve kan göra. han är en riktig liten guldklimp & jag vet att jag skriver det ofta, men det kan inte sägas ofta nog. ÄLSKAR HONOM! nu när jag sitter & lyssnar på denna underbara låt (läs föregående inlägg) tänker jag på hur bra jag har det. hur lycklig jag känner mej. i hjärtat. tänk att jag kunde bli det.. i herrljunga. tänk att mitt livs kärlek fanns här, så nära. & att jag bor mitt emot där jag gick i förskolan & lågstadiet. det hade jag aldrig kunnat föreställa mej när vi sprang där på rasterna & sparka boll&spela king. åh, jag är så lycklig nu. det spelar absolut ingen roll vart man bor, eller vart man är.. så länge man trivs & är tillsammans med de man älskar.
åh, o helga natt. så vackert. älskar livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91