oh sweet morning

nej, ingen bra morgon. men så är det ibland.. alla dagar är inte guld.
ska snart sätta igång studerandet. är så sjukt trött på den där uppsatsen nu så jag vill bara ha presentationen över. i eftermiddag så. då är det dags att ta tag i hemtentan. & så får vi en ny idag, en till. två veckor nu. två. sen är det c-uppsats. sen slut, nästan åtminstone. med engelskan. skönt med fotbollsträning ikväll iaf. behöver springa av mej lite tankar. & kalorier för den delen. haha. nej, dags för frukost. förlåt för världens mest oinspirerande inlägg, men jag orka inte anstränga mej just nu. mår alldeles säkert bättre nästa gång jag är inne & skriver!

blir på lite bättre humör när jag ser den här vackra bilden från igår eftermiddag.

Kommentarer
Postat av: Amanda K

Menar du utsikten mot min lägenhet? ;) väldigt mysig lägenhet Emelie :)

2010-11-02 @ 21:05:50
Postat av: emelie

bor du där?? haha, vad kul, kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91