tankar

hej! det har vart lite mycket de senaste dagarna så har inte hunnit skriva någonting, men nu är jag här! sitter & funderar på om jag ska gå till gymmet & träna eller om jag ska gå ut en promenad med august.. lutar mot det sistnämnda, trots vädret. borde egentligen sitta & jobba med c-uppsatsen riktigt intensivt nu, men jag har ingen motivation för fem öre. ska vänta lite & hoppas på att finna lust så snart jag kan.. det är ju trots allt ett tag kvar till den ska in! ikväll är det fotbollsträning igen.. längtar riktigt mycket.. i lördags var träningen hur härlig som helst.. önskar vi hade fler träningar redan nu med laget! nej.. dags att ta på lager på lager kläder & vandra ut en sväng i ovädret! hoppas ni får en härlig dag! ta det försiktigt i halkan.. kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91