the secret truth of myself

åh, hej kära ni! har haft en riktigt fin & bra helg! i fredags åkte andreas & jag till jönköping för att titta efter vinterjacka & gå till ikea.. hittade en sjukt fin jacka på boomerang som såklart inte fanns i rätt storlek.. & sen en massa fina ljus & lite annat smått & gott på ikea! i lördags jobbade jag först & sen bar det ut mot alboga där middag serverades hos andreas föräldrar.. köttbullar & potatis, sååå gott! hann även med en liten tur till sarah james underbara inredningsbutik & köpte en vacker klocka & inflyttningspresent till mor & far som äntligen hittat stuga på kusten! på kvällen var det dags för camillas 25-års fest & maskerad. var så underbart att träffa mina fina vänner igen & hade så jäkla kul!! dansade loss för hela slanten! igår var andreas & jag uppe med tuppen & gick promenad med august.. därefter mötte vi upp carolina & bar kosan (säger man så?) mot kusten.. & stugan! & åååh, ta mej tillbaka, bums! fy tusan vad underbart det var där ute.. är. kommer spenderas en hel del lata dagar där vill jag säga er!
nu väntar dock en heldag med plugg, plugg & plugg. ska försöka låta bli tvn under hela dagen. nu sätter jag verkligen mej själv på test. hur ska detta gå? titta in ikväll för att få veta svaret!
the secret truth of emelie, skulle man kunna säga!

Kommentarer
Postat av: Emma

Söta du.. Hälsa och gratta dina päron till sommarstugan! Vad hände med stugan i Säm? Kommer ihåg alla fina minnen därifrån!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91