vart tog tiden vägen?

klockan är snart tre! sjukt. förstår inte hur fort tiden kan gå. fast jag längtar till den här terminen är över. fy fan, jag spyr på studierna nu. vet inte alls om jag ska plugga mer. funderar på att strunta i allt vad det heter & bara göra det hjärtat säger. kan ju bero på att lärare av någon anledning vare sej det handlar om låg-, mellan- eller högstadiet, gymnasiet.. eller högskola/universitet.. alltid lyckas lägga allting som ska göras samtidigt.. en sån lärare tänker jag aldrig någonsin bli. aldrig.
just nu lever jag på grund av august kan jag säga. usch, det lät drastiskt. inte riktigt så kanske, men han är så go! kommer & ställer sej bredvid.. hoppar upp med framtassarna & vill upp i knät.. haha, han är så söt & gör mej på bättre humör. som sagt.. underbar! han vet nog inte riktigt att han börjar bli stor.. vill fortfarande ligga i knät som en liten bebis.. gärna för mej.. det är sååå mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91