bara för ni hänger i!

åh, hej! har inte skrivit på alldeles för länge nu, men det beror på designen! jag tycker inte alls om den & jag har inte varken tid eller kraft att ordna med den. om någon skulle vilja fixa den så säg till!

i helgen var jag nere i halmstad & träffade underbara linn, joanna & camilla. så längesen vi sågs tillsammans sist! vi var ute på mårten & shaka loss ordentligt & så hade vi tid att prata om allt & inget. mysigt! tänk när vi var i london.. ååh.. en av de allra bästa helgerna.. mm.. så himla härligt! i helgen hade jag också turen att få träffa min bror & hans söta flickvän linnea.. & äntligen se deras lägenhet.. ååh, så fin! mysig som tusan. vill få ordning på allt här hemma i lägenheten nu.. håller på med kontoret just nu. när vi är klara kan ni få se resultat.. that is, när vi är klara med allt! ska bli så fint!
tack för ni hänger i mina vänner, ni är fantastiska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91