kill me..

snart klar med lingvistiken.. äntligen!
hej förresten. hur har ni det? måndag. & snart söndag igen. tiden går så fort! om tre veckor är de här kurserna över. treee veckor! får min hemtenta på litteraturen i morgon.. ska bli spännande! just nu läser vi a handmaid's tale.. faktiskt rätt så bra.. men jag har så himla svårt att läsa skönlitteratur när jag måste. längtar efter att ha min egna dator också.. måste verkligen skaffa en innan jag börjar skriva c-uppsats. november, december, januari. sen är engelskan klar. åh, jesus.. vad jag längtar! fast jag kommer säkerligen behöva någonting mer när det väl kommer till kritan. men jag säger som mamma så vist.. kunskap är aldrig tung att bära!

Kommentarer
Postat av: Linn

Hehe, den boken läste vi också i eng.. Fasnade aldrig riktigt!

2010-10-26 @ 10:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91