laddar batterierna.

sätter kameran på laddning ifall vädret håller. andreas & jag tänkte åkt & simmat ikväll när det såg som dimmigast ut, men nu tror jag bestämt det får bli en skogspromenad istället.. så kan august följa med också. sitter & pluggar nu.. august vill vara ute, trött på matte som bara sitter & läser. stackarn, vill iväg & busa med andra vovvar & urra runt i gräs & grus men icke då.. måste få lite pli på honom ju, han får inte kontrollera hela tillvaron! jag är ledaren! haha.. vi ska snart ut igen. :) ni förstår kanske inte riktigt hur fantastiskt underbart det är att ha vovve, att ha august. han är en riktig liten guldklimp & jag älskar honom så otroligt mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91