morgonstund

god morgon vänner! sovit gott? mm, det har jag! nu sitter jag & äter frukost & myser framför tvn i soffan. behöver plugga i massor idag & funderar att sätta mej en stund direkt så jag kan ta en paus vid tio för att se days of our lives! haha, jag är helt besatt av det där programmet. nej, okej, besatt är väl kanske att ta i, men har iaf fastnat! dimmigt ute idag igen.. funderar på om jag skulle gå & simma några längder lite senare idag.. får se om jag kan gå bort & låta august & caesar (två hundar) leka med varandra under tiden.

mm, skulle önska det var vackert väder med sol så jag kunde gå ut & ta lite höstbilder. men å andra sidan har jag som sagt så mycket i skolan så behöver väl fokusera på det. nej, dags att sätta fart. vi hörs snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91