dags för flytt!

god morgon!

igår bar det av till göteborg för upprop & se ifall jag möjligen kunde få en plats på lärarprogrammet där.. fick inte veta något så nu sitter jag & väntar på att klockan ska gå så jag kan ringa & höra. hoppas! igår fick vi nycklarna till lägenheten i herrljunga vi ska flytta till.. wii.. kändes så bra när vi åkte & titta på lägenheten igen.. längtar till helgen.. då blir det flytt på riktigt, men vi börjar lite smått redan idag! i tisdags kom carolina ut till alboga & hälsade på & vi bestämde oss för att åka ut på en liten utflykt så det blev en mysig eftermiddag i molla bokskog & vid en liten sjö. august badade & hade the time of his life.. & carolina & jag tittade på honom.. & hade the time of our lives. haha. hundar är verkligen underhållning på högsta nivå!

Kommentarer
Postat av: Anorexiaalex

Hoppas du kommer in!

Hundar är verkligen människans bästa vän. August är underbart söt!

Hade aldrig velat leva ett liv utan min hund Senna. Han är verkligen toppen!=)

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91