färgerna.

märkligt! jag började ändra stilmallen när jag var hemma hos mina föräldrar & märker nu när jag tittar på andreas mac att färgerna är heeelt annorlunda, mycket finare i pc:n. trist! men men, hur som helst, det är inte färdigt ännu. hinner inte skriva så mycket just nu.. ska alldeles strax åka till veterinären med lilla august som inte längre är så liten. igår fyllde han tre månader! :) har börjat plugga engelska i trollhättan så nu är man student igen.. weird.. haha, har nästan glömt bort hur man pluggar.. nej då.. det ska nog gå bra det här.. sista terminen engelska sen alll done! eller aa, har idrotten kvar också.. & så två terminer pedagogik, men åh vad härligt det är med lite rutin!
ses & hörs snart, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91