can you see what I see?

hej fina ni & förlåt för min otroligt kassa uppdatering! kan ärligt säga att jag knappt tänkt på bloggen, utan bara njutit av allt som hänt (förutom skadorna jag lyckats dra på mig). påskhelgen var helt fantastisk med bland annat födelsedagsfest för pappa, grillkväll med svärföräldrarna, roadtrip årjäng, norragrundsundsnjut & utflykt med fina syster, andreas, richard & august. kändes verkligen som en riktig sommarhelg! nu är man tillbaka i verkligheten & det är inte fy skam det heller! i tisdags var vi & tittade på hus & jag skulle ljuga om jag sa att jag inte vill ha det. frågan är om vi skulle våga lägga ett bud?!
här har vi en annan som trivdes av påskledighet i helgen!

Kommentarer
Postat av: Emma

Å vad kul med hus!!! Håller alla tummar!! Blir det i Herrljunga?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91