underbara liv!

herregud, vilken helg! är det juli & sommar? idag känns det nästan så.. & gud vad jag älskar att vara ute! & den här helgen har vi verkligen varit det.. ååh! i fredags åkte vi till vänersborg & åt god mat på mysig restaurang tillsammans med andreas kollegor. lördag bestod av fotbollskik, trädgårdshäng hos min föräldrar, mysig jämnesjöpromenad med kärlekarna & sedan pizza & film. idag tog vi lång sovmorgon & packade sedan väskan & åkte på liten utflykt till hornborgasjön för att se tranorna dansa. på väg hem stannade vi till & åt & gick en sväng med august. under senare eftermiddag har jag varit hemma hos kusinbarnet som idag fyller tio (!!) år. efteråt svängde august & jag förbi skoghälla & gick en varv på elljusspåret.. åååh! jag älskar älskar älskar helger som dessa.. varje sekund har tagit tillvara på & allt är bara bra bra bra!

4350 tranor dansade omkring hornborgasjön denna dag. inte särskilt
många i jämförelse med de 18000 som befunnit sig där tidigare.
lite drygt 13500 har med andra ord redan dansat sig norrut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91