I believe that every single event in life happens in an opportunity to choose love over fear.

snön är helt borta & istället smattrar regnet mot fönstren samtidigt som vindarna smeker tag i träden & viskar mys i ett ständigt sus. det finns ingen anledning att klaga trots att jag så klart vill ha snö hela december månad. julmånaden. en av de bästa månaderna. någonsin. dagarna. åh, det är så vackert. livet, ni vet. min älskade & jag har just tittat på polarexpressen & jag kan ingenting annat än att bli fylld med kärlek & värme. gud så underbar den filmen är. ja, jag säger då det. fina fina livet.

en baksida med framtiden.

Kommentarer
Postat av: Cheap Transcription

People should try to make their life better. They should do all possible for this.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91