if you wait to do everything until you're sure it's right, you'll probably never do much of anything.

vi har köpt hus! & jag är så jäkla glad. det finns inte mycket annat än det som händer i våra liv just nu som är så mycket bättre. det blir inte bättre än såhär. men nervös är jag. & förväntansfull. lycklig. glad. & spänd. men nervös. vårt vackra hus har så oerhört mycket potential & jag blir alldeles lyrisk när jag tänker på att det är vi som kommer bo där. att jag ska få äga en helt underbar glasveranda! att vackra prästegården nu är vår!


Kommentarer
Postat av: linn

Duuu... Jag älskar dig! Glöm aldrig det! Kan inte beskriva hur glad jag är för er skull!

2011-12-20 @ 23:17:27
Postat av: homework answers

In Internet people can find a lot of interesting designs for their houses.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91