chocolate makes me go lalala

åh, det har vart en mycket fin helg so far. överväldigande & sorglig & glad på en gång.. men nu är det bara lyckligt. igår kväll var mannen & jag hos mina föräldrar & åt gulashsoppa, drack lite vin  & sneglade på melodifestivalen.. väldigt mysigt! det är så en lördagkväll spenderas allra allra bäst, enligt mig. mysig hemmakväll i goda folks sällskap. i morse vaknade vi pigga & glada vid nio & skuttade (hmm) upp för att åka & handla STOR frukost. brämhultljus, nybakat bröd, fil, flakes, gott pålägg & så vidare, mums! fick även med mig en annan goding.. oooh!

nu är det dags att kicka igång den här dagen ordentligt.
idag känner jag mig glad i kroppen. ända in i själen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91