latmask?

okej, nu är jag faktiskt lite smått sur.. eller nåt. med tanke på antalet läsare trodde jag faktiskt att någon av er var modig nog att ha en åsikt.. men icke! vet inte om det handlar om ren lathet, ointresse eller feghet.. någonting är det! ni kanske inte tycker byxdressen är snygg?! haha.. skämt åsido! SKIT I DET DÅ! hahha.. vi får se vilken det blir, om det blir någon.
i eftermiddag har iaf carolina & jag vart hos vår kusin & hälsat på. de fick ju en liten flicka i början på januari, precis som min bror & hans fru (en dag innan!) & hon är bara för underbar. ååh, älskar bebisar! så varma & gosiga! vill aldrig släppa taget om varken isabelle (christian&lindas sötnos) eller olivia (marlene&roberts lilla gosing) när jag får hålla om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91