brrr

sitter & huttrar & letar annonser som blivit influerade av engelska. har ingen värme i lägenheten för tillfället då vi hittade en liten vattenläcka under gårdagen. fy tusan vad kallt det är, men just nu är mannen nere & sliter & försöker laga jag springer upp & ner & försöker hjälpa till så gott jag kan.. men när det inte finns någonting att göra sätter jag mig med c-uppsatsen. carolina är på besök dessutom.. hon sitter i dunjacka & är fullt vinterklädd. härligt med en mysigt & varmt hem! haha.. äsch.. är rätt tåliga så det är inte hela världen!
förresten.. idag fick jag för jag påpekat att august inte biter sönder någonting. idag när jag kom hem från några timmars jobb hade han nämligen legat & tuggat på en av mina skyhöga klackar.
kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91