fredagsmys

hej fina. ska snart iväg & jobba några timmar, men sen blir det fredagsmys för hela slanten & lite till. vet inte riktigt vad vi hittar på senare i eftermiddag & kväll, men mysigt blir det. i helgen ska vi på dop & så ska jag träna fotboll. i övrigt är det inte mycket planerat & det är så skönt. skönt att kunna vara lite impulsiv & göra någonting spontant. jag har verkligen ingen aning om någonting just nu. undrar vad jag sitter & gör om ett år.. & hur jag tänker när jag läser detta meddelande. hur som helst ser jag fram emot den här våren oerhört mycket.. för att inte tala om sommaren med massa kustmys & grekland. allting kommer lösa sig till slut. det gör det alltid.

härlig kväll på kreta tillsammans med syster. 2oo8, alldeles för längesen!

Kommentarer
Postat av: ModelBea

Dagens blogg kommer att komma upp imorgon bitti!



Idag har du nämligen den stora chansen att få en inbjudan till "bloggsvar" här i min blogg! Anmäl dig i inlägget om du vill vara med och tävla, lycka till!



Kram Bea




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91