hunky hunky

var precis ute med august en stund & vi håller för tillfället på att tränar på "fot".. & jag måste få säga att han är så otroligt duktig! har inte anmält oss till någon hundkurs ännu då jag inte riktigt vet hur schemat för våren ser ut.. så får skjuta lite på det. tycker hur som helst det är lätt att lära honom på egen hand & tar gärna instruktioner & annat från dels människor runt omkring & från böcker & internetsidor.. & det går ju bra det med!
ska nu sätta mig till ro & börja dagens skrivande på uppsatsen. går, likt många andra dagar, klädd i mys från topp till tå & nästan längtar efter ett jobb där jag får göra mig fin varenda dag. fast myskläder är underbart! & på tal om kläder ska jag söka jobb idag.. har hittat ett par jag tänkt söka, men sen får vi se vad de tror om mig. har ingen utbildning i diverse av de jag tänkt söka, men chansar lite så får vi se!

mys i form av h&m, hunky dory & mössverksta'n i dalarna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91