kvällskvist

sådär, då har man installerat sig för en kväll/natt framför datorn & uppsatsen. träningen idag gick otroligt bra & innan hade vi lite möte om mål & tankar kring säsong.. & om självförtroende, viktigt! känns så oerhört roligt med fotbollen.. det var många år sedan jag kände sådan här glädje i träningen som jag gör nu. känns så underbart att vara igång & känna att flåset blir bättre & bättre för var dag. åh!
nu blir det som sagt en natt i uppsatsens namn. vet inte riktigt hur sent jag sitter uppe, men jag har laddat upp med tutti frutti rings, marabou schweizernöt & ramlösa så jag blir nog sittande en stund! ska försöka sammanställa resultat så jag kan skicka in i morgon. skulle egentligen vilja gå & simma i morgon bitti, men det beror på hur sent jag sitter uppe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91