med risk att kritiseras

okej. jag tycker att kenza & många andra modebloggare klär sig SJUKT snyggt. de har massa snygga kläder att visa upp var & varannan dag & för att inte tala om alla tusentals väskor, skor & accessoarer. MEN när jag surfar runt bland de som blivit nominerade till årets bäst klädda kvinna av finest tycker jag ALLA har samma stil!? (& de flesta ser exakt likadana ut vad gäller bloggdesign!) är man sveriges bäst klädda kvinna bara man klär sig enligt vad som är "inne"? sen gäller det såklart att man klär upp plaggen också. & att man har en känsla för vilka accessoarer som passar till vad.. & det har dem.. jag säger inget annat.
hur som helst, snygga är dem.

Kommentarer
Postat av: MammaMorran

Haha, det var exakt min tanke också- jag skulle kunna skrivit det här inlägget! Lite tråkigt, trots att de klär sig snyggt, att det inte var ngn som helst variation!



Trevlig helg!

Kram

MammaMorran- funderar över livet och ADHD/Autism


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91