am I sick?

idag har det shoppats skor så det står härliga till! fyra par till mig & två till mannen! det roliga var att jag satt & klagade på folk som ständigt inhandlar nya skor & har en stor samling skor hemma i garderoben.. att det liksom verkar vara ett måste för oss tjejer att älska skor!?
& det tänker jag fortfarande. jag kan lova att det är inte varje dag jag kommer hem från stan med fyra par skor, absolut inte! snarare något par per år. jag är verkligen ingen skotjej. när jag satt inne på scorett & provade skor fick jag nästan ångest. ångest över de skobeslut jag var tvungen att ta.. bagatell! herregud. ha ångest över skoköp? haha, nej. hittar jag några skor jag gillar är det bättre jag betalar & sticker. så jag tog allihop. sedan passerar jag gärna skobutiker without a wink på några månader eller år. okej, riktigt så illa är det inte. men skor är verkligen inte min grej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91