morning has broken

god morgon! ska snart sätta mig i bilen & åka ut mot alboga & lämna august. tänker att han inte ska vara ensam hemma när det eventuella åskovädret drar förbi.. många hundar är ju oerhört rädda för dundret & jag kan ju inte stanna hemma & föröka få honom att tro att det bara innebär bus. än så länge reagerar han väldigt fint på både skott, dunder & brak, men är han ensam blir han kanske osäker.
idag är man tillbaka i verkligheten. jag har fortfarande svullen underläpp.. hoppas den försvinner snart snart, för det är så himla svårt att äta & dricka ordentligt! har dessutom lite ont i halsen, vilket jag hoppas försvinner till kvällen så jag kan träna! men det återstår att se! om inte så kanske man hinner kika lite på matchen mot finland ikväll! ska ni titta?
nu måste jag bre en smörgås & sedan åka, vi hörs senare!

suddig bild idag. byxa h&m, tröja h&m, bälte gina, bränna sverigesol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91