tack finaste!

god kväll!
dagen tillsammans med två av mina närmsta har varit hur härlig som helst! började med en fika på espresso house tillsammans med camilla under tiden vi väntade på att linns tåg skulle anlända. när vi senare möttes upp gick vi direkt mot staden & började vårt shoppande. linn hittade fina vårjackor, camilla klassisk tröja & en riktigt fin ring & jag en svart kostym (&ett par klackar!). efter några timmar gick vi till soho & åt lunch.. älskar det stället! jag åt en fantastisk god caesarsallad & blev minst sagt proppmätt! efteråt gick vi ett par timmar till & tittade i butiker innan vi satte oss på ett fik & bara prata. dagen gick hur fort som helst & helt plötsligt var det redan dags att åka hem.. triist.. men snart ses vi alldeles säkert igen!
TACK finaste ni som finns i mitt liv!
nu sitter jag i soffan med överskottsenergi efter kvällens fotbollsträning. kändes segt att pallra sig dit efter en heldag i stan, men så här i efterhand känns det riktigt bra! i morgon har jag en av mina sista lediga dagar & jag vet inte riktigt hur den skall spenderas. har ett par måsten, men funderar på att skjuta på dem en dag till. kanske blir en heldag i skogen i morgon istället. hoppas på sol & några plusgrader!

august njuter, precis som jag, av solens strålar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91