goda kvällen

åh, hej ni, kära ni. hur har ni det? jag har det finfint. idag har vi tackat av käraste ann på jobbet med bland annat champagne & jordgubbsfrukost så det har vart en ganska omtumlande dag! finaste ann som inte bara är min kollega utan även moster. som tur är kommer vi ses näst intill lika ofta framöver!
under kvällen har jag umgåtts med august&andreas & sedan varit på fotbollsträning. underbart väder idag! sol under hela dagen & nu en skvätt regn under kvällen.. så härligt! i skrivande stund sitter jag & njuter av några bitar marabou mjölkchoklad & tänker på hur fint det är med tisdag kväll. i morgon jobbar jag till ett & sedan blir det mys hela eftermiddagen & kvällen. förhoppningsvis lite solning för min del. vill få bruna fina ben så jag "kan" använda mina fina byxdressar! haha. nej, nu ska jag kika lite på tv.
ååh, jag har "glömt" berätta om lördagens fest. & hur SJUKT
jävla rolig den var! haha, kameran är full av roliga bilder! här
en fin på Nettan, Hanna, Josefin (som åkte till USA idag!) & mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91