hör fåglar sjunga glatt

god morgon!
sitter & zappar mellan nyhetsmorgon & vakna med the voice & kan konstatera att nyhetsmorgon faller mig mer i smaken. så sjukt störande med reklamen mellan varven bara. & på tal om att störa sig.. så stör jag mig på att jag stör mig på somliga. är så sjukt irriterad på att jag över huvud taget lägger energi på att störa mig på folk. varför släpper man dem inte bara? det ska jag göra nu. så småningom. & då har jag fått skriva det med. då kanske jag skulle passa på att skriva att om du känner dig träffad är du kanske det. haha!
nej, skämt åsido. torsdag idag. vart tar veckorna vägen? denna vecka klagar jag inte. snart helg & massa mys med släkt & vänner.. namngivning för favorittjejen!

Kommentarer
Postat av: Marias Hörna

Hittade din blogg här. Trervligt att kika runt här tycker jag. Du bor ju i Herrljunga ser jag och jag i Alingsås. Kul att hitta bloggar från grannskapet :) Ha en go dag från Marias Hörna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91