soliga mornar

god morgon! jag har precis vart ute på morgonrundan med august & de går man med sann lycka & glädje dagar som dessa. gud vad underbart det är ute! dessvärre är det tisdag & trots att jag trivs hur bra som helst på jobbet måste jag säga att jag idag gärna hade möjlighet att ligga i solen & gotta mig. men men.. det kommer fler dagar! dagarna går dessutom så himla fort så vips så är det kväll & då är det träning igen.. vilket betyder att man får njuta av solen på katebo.. det är inte fel! förresten.. jag lever utan telefon. har glömt min PIN kod (glömde att ställa in min egen) så jag väntar förbrilt på att få hemskickat PUK-koden. rätt skönt faktiskt.. men lite smått frustrerande. det är i många lägen jag kommer på hur mycket telefonen faktiskt används.. trots att man inte är så poppis numera. poppis är däremot kanoten vi köpte för ett tag sedan. tänk så underbart det är med naturen.. finns så oerhört mycket fint!

fin bild på carolina från helgen. ååh, underbara sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91