jag tänkte vidare

jo, jag tänkte lite på det jag skrev tidigare & vill bara klargöra lite saker

mina vänner & min familj har betytt oerhört mycket för mej under den resa jag "genomgått" de senaste åren. det var tack vare dem jag kom tillbaka på rätt spår. tack vare mamma som flertalet gånger sa åt att skärpa till mej, men som ändå alltid fanns där & till karin som faktiskt ställde ett ultimatum. hon eller det. då fanns det inte längre ett alternativ. till anna som hjälpt mej sjukt mycket & varit som en ängel för mej. till mina fina vänner jag lyckats få här i halmstad som funnits där hela tiden, genom allt. carolina som vart världens finaste syster & som behövs se sin storasyster vara som hon var men inte längre är.. till christian, linda, anton, pappa, caesar som bara varit & älskar mej för den jag är.. & till alla mina andra fina vänner som fått mej att upptäcka livets goda.

men i slutändan.. är det ändå som jag sagt.. me risk att tjata ut..

jag som tog beslutet. jag som bestämde mej för att.. nej.. nu får det fan vara nog. nu vänder det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91