jag växer meter

jag fann mej själv sitta vid pianot tidigare idag. jag sjöng på en text jag aldrig tidigare hört. orden var otroligt vackra & känslan stark. min känslor fick tala, sjunga & mitt hjärta fick slå. det slår regelbundet nu för tiden & det är nästan me en tår i ögat jag skriver att jag är så lycklig. en vacker tår. det känns som jag växt flera meter den senaste tiden. vägen har varit lång & hård & krokig & upp & ned. det har inte gjort någonting annat än gott. ni vet väl att ur allt ont kommer någonting gott? hade inte allt det jag gått igenom hänt hade jag kanske inte mått såhär bra idag. om det inte varit som det har varit hade jag kanske aldrig kunnat uppskatta en känsla som denna på det här viset. det krävs träning & hårt jobb om man kommit på fel spår me sej själv.. & det var jag beredd att ge. är. jag är beredd på att göra vad som helst för att älska varenda sekund av mitt liv trots hinder & jobbiga stunder. jag önskar verkligen att jag kan dela me mej & sprida något typ av hopp för de som inte funnit sin väg ännu. vill man så går det & det vad som helst.

work hard, want & youll achieve



Kommentarer
Postat av: Nathalie

Æntligen lite bloggande!! Ett underbart tidsførdriv att læsa din blogg nær man har oturen att jobba medan alla andra sover. Bla Blemelie=) Frågan ær då, ær det inte dags med lite videoupdates a la stajna-lee? Skulle førgylla mina arbetsamma nætter om møjligt ænnu mer! Go for it girl

Postat av: Emma

Hej gumman! Har du haft det bra?

2008-12-08 @ 09:08:47
URL: http://queenemmsa.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej! gud så fin du är. ser ut som en man vill burra in sig i = mycket bra! välkommen hem vettja!

2008-12-08 @ 19:59:02
URL: http://sariskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91