the day after yesterday

har precis sett det nyaste avsnittet av prison break & fy satan vad bra det är. jag förstår att folk anser det blir lite väääl mycket nu, men jag bara älskar det. jag vill aldrig att detta magnifikt underbara program skall ta slut. never! ska lätt köpa alla säsonger på dvd sedan så jag kan visa framtiden vilket tvprogram som regerade på min tid. hahah.

med det sagt & gjort så är det inte mycket annat än plugga kvar. & träna om jag skall göra det idag. sedan kommer brorsan hit på lite middag & ja, sen är det ju brothers & sisters.. eller nej, det var uppehåll nu ja, suck! men bodyguard ikväll!!

ser ni på mycket serier? personligen älskar jag det. det är lite som meditation för mej.


några serier jag gillar &/eller följer  är

prison break, the hills, brothers & sisters, desperate housewives, sex & the city, 2 1/2 men, vänner, one tree hill, the OC, criminal minds, cold case, csi, greys anatomy, top model, du är vad du äter.. & så vidare

ja. som sagt, jag har ett mycket händelserikt & fint liv mina vänner! :)


ps. det har jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91