would you go or would you stay?

just för tillfället önskar jag att jag inte kände någonting me tanke på att jag är så oerhört splittrad. sen önskar jag att jag bodde i the states. framförallt i chicago, vilket nog aldrig tidigare vart mer intressant än det är nu, inte ens när jag var där.

men ibland får vi hålla tillbaka me våra önskningar. & ibland är det bara att låta tankarna vila i ödets armar.

if a golden train came to take you away.. would you go or would you stay?

vad skulle du göra? jag hade gärna åkt på ett tåg gjort i guld, dock tror jag inte riktigt det är det det handlar om vaaa.. hahah. jag hade stannat tror jag. fast kanske hade jag åkt.. om jag vetat att det var på väg till chicago.

eller om du kunde åka me mej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91