baby dont worry, about a thing

cause every little thing gonna be alright

tillbaka & solen skiner. det är en vacker kväll & jag funderar på att ta en promenad i halvlek, ja, sverige spelar för den fåntratten som inte visste. tenta i övermorgon & det slår hårt i hjärtat när jag tänker på det. när jag tänker på vilken bokstav som kommer forma mitt svar när jag går in & tittar efter resultatet om tre veckor. sen påminner jag mej själv om the secret, om the law of attraction. positivt tänkande & allt vad det heter. jag är en positiv människa, numera. jag tycker om att umgås med bara mej själv & jag har till & me börjat acceptera mitt yttre. mm, tro det eller ej, tittar jag på bilder ser jag inte längre lika mycekt skavanker utan lyckas faktiskt se det som är vackert. då blir jag stolt

louise, min fina vän, var me & sjöng nationalångerna på ullevi innan matchen idag. louise är så himla söt & så himla duktig & om ni visste vad jag saknar henne. en bästa vän som aldrig kommer försvinna ur mitt hjärta, aldrig.

jag tänker på sommaren & förstår att den här här nu. en härlig försommarkväll sa kommentatorerna förut & visst är det så. det är en underbar tid nu. vädermässigt, men framförallt det andra. det viktiga, livet. ni vet, solen slutar aldrig skina när man känner strålarna vare sej det är dag eller natt, regn eller sol. & precis så är det nu

precis så känns det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91