& then we kiss & say goodnight

dags att sova snart. en liten update bara.

jag tränade, trots min brist på motivation. jag var lite hungrig & slängde i mej ett ägg & vips kände jag mej piggare. åkte till sats & tränade bodycombat, vilket kändes heelt grymt bra. passet gick riktigt fort & jag svettades som en gnuu. hur härligt som helst & me tanke på hur trött jag känt mej innan är jag riktigt stolt över att jag ryckte upp mej & åkte till gymmet after all.

om en & en halv vecka åker jag & syster. ska bli så himla mysigt att umgås bara vii & ligga på beachen & solaa & bada dagarna i ända. trots att sommaren i sverige är helt underbar tycker jag det är helt underbart att komma bort från allt ett tag. att ladda batterierna liksom.

nu håller jag på att somna här! sov sött!



det var alldeles för längesen vi såg på den här


Kommentarer
Postat av: joanna

Ahh jag skulle behöva lite ny energi jag oxå, usch, 3 tentor pågång nu :(... menmen, det som inte dödar.. Sov gott, miss u! Pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91