nej, no plans.

jag hade egentligen tänkt planera bland annat veckans träning, men nej, no plans. den här veckan ska jag ta allt som det kommer. leva i nuet & bara love it. om jag känner för att dra ut & springa en mil eller två, då gör jag det. känner jag för att slappa framför tvn, ja, so be. känner jag för att köra tre pass på sats istället för ett.. go ahead. den här veckan ska stå för frihet. dock finns där såklart vissa saker man inte bara kan strunta i.. & det vill jag heller inte; föreläsningar, labbklasser, jobb & det allra allra bästa, hem till herrljunga för att sedan åka till ramundberget me familjen på en härlig skidsemester.

its vecka femton & youve gotta love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91