äter man ingenting eller?

är det för att man inte äter någonting som man går ner i vikt av LCHF? jag antar att det är me ovana jag skriver det här men.. allting känns väldigt mycket mer omständigt, men ja.. det är nog av ren vana att bara kunna gå & bre en smörgås direkt efter man har vart ute & sprungit eller vart på gymmet. bekvämlighet liksom. får planera bättre kommande dagar. idag har det inte vart någon ordning på det & en sak säger jag bara. apelsiner lägger jag inte ner! men det har jag redan sagt kanske? hahah. yeah. nu ska jag se postkodsmiljonären & bli lite mer allmänbildad. kan behövas! sedan funderar jag på att dra iväg till camilla en sväng. hon har besök i helgen av en vän & vad är roligare än att träffa nya människor?

nästa helg funderar jag på att dra iväg till herrljunga en sväng.. dock fyller hanna år & ska ha lite fest för gänget men mm.. jag vet inte. känner att jag behöver komma hem lite & definitivt att jag behöver ha en ordentlig plugghelg. får se om jag ska jobba eller inte.. & sen får jag väl känna av lite under veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91