dags för en ytterliggare löptur?

idag känner jag mej lite seg efter en natt då jag inte kunde sova så bra för att sedan gå upp & jobba. dock funderar jag nu på att gå ut & springa & trotsa tröttheten. ikväll ska jag hem till linn & mysa. vi ska laga tacogratäng & göra världens goaste gucomole toll det. personligen har jag lagt in en önskan om att ha på melodifestivalen i bakgrunden & det skulle nog inte bli några problem! nej.. får tio minuter på mej att bestämma om jag ska ut & springa eller inte. den här veckan har jag tränat riktigt bra! det måste varit vasapsinningen i söndags som fick fart på mej..

måndag: spinning
tisdag: löpning
onsdag: spinning & bodybalance
torsdag: löpning
fredag: löpning

kanske man skulle ha en vilodag idag.. fast det är svårt att motstå träning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91