det blev en riktigt fin dag trots allt

tänk vad en härlig promenad i solskenet kan göra! fann en fortsättning på stigen längs nissan idag som jag ska ta & springa ett par gånger nästa vecka. jag älskar skogen..!! och solen..!! sedan fick jag ett meddelande angående att mina kläder från h&m hade kommit också.. så det var bara att gå dit efter promenaden & allt var hur fint som helst. det enda jag blev lite förvånad över var hur liten överdelen till bikinin var. konstigt me tanke på mina små boobies.. men men.. inte hela världen, ju mindre tyg, desto mer bränna ;) nej men är det någonting du upplevt om du köpt bikini på h&m?


Kommentarer
Postat av: Michaela

Köpte exakt samma raniga bikini, fast i gul/vitt.. Håller med, toppen var riktigt, riktigt tajt.. =S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91