diplomerad massör inom kort!

sitter ni & tittar på lets dance precis som jag? gud vilket grymt shownummer david [programledaren] gjorde precis, imponerande me människor som bjuder på sej själva! vilken dag det har vart, en bra sådan! morgonens övnings bra, promenaden underbar, pausen härlig & jobbet var lika kul som vanligt & tiden sprang iväg.

i morgon är det dags för massage-kurs & snart är jag diplomerad massör! ska titta på lite anatomi för att uppdatera mitt minne lite kring fästen & ursprung på olika muskelgrupper. först ska jag se klart lets dance & sedan lite träning, inkluderande en liten meditaion & avslappning mot slutet. just det.. italienskan också. & så alla de där ljudböckerna jag har liggandes i datorn.. hmm.. tur dygnet har 24 timmar så man hinner me att göra massa massa!

nej, lets dance var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91