jag glömde; DARIN!

darin, vilken otrolig artist. detta har jag sagt sedan han var me i idol & nu är det bevisat.. jag menar.. han var ju bäst i igår när han i melodifestivalen sjöng jan johansens se på mej.. tyvärr har det inte lagts upp någon bra video på youtube ännu där man kan se honom sjunga [tycker hans uttryck är så otroligt vackert.. så det blir inte riktigt samma känsla utan att se det], men här kommer iaf en.. lägger upp ny så fort jag hittar en ordentlig! :) darin är grym, den som påstår någonting annat måste vara avundsjuk!



sedan måste jag ju faktiskt påstå att såhär i efterhand tycker jag att agnes låt love love love också var riktigt bra! dessutom är hon ju sjukt snygg!


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, det var så fint när han sjöng :) synd att han inte var med och tävlade!

2009-03-01 @ 22:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91