långt löppass på schemat?

idag känner jag mej faktiskt inte alls peppad till att springa.. var ute på promenad me camilla i morse & sedan gick jag & la mej igen. kunde inte somna i natt då jag låg & tänkte på en massa onödiga saker så jag hade lite sömn att ta igen &  vet ni.. man kan ta igen sömn så det är inga problem om man skulle missa lite sömn en natt! men tillbaka till löpningen.. ska sätta mej tillsammans me robert & camilla på biblioteket & plugga en stund.. får se om löpsuget kommer eller om jag faktiskt skall strunta i långpasset idag. kan hända att jag pressat min kropp lite väl mycket det senaste, särskilt me tanke på att det är rätt mycket i övrigt just nu.. men någonting blir det iaf.. om inte långlöp, kankse ett lite kortare eller också ett spinningpass. får se vad som känns bäst i hjärtat när det är dags. att lyssna på sin kropp tror jag kan vara nyckeln till framgång. visst, vilja & motivation är hur viktigt som helst, men lyssnar vi inte på vår kropp tror jag viljan blir mindre & motivationen sämre, till slut säger det stopp, tänk på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91