never stop bloggin

god morgon!

strålande solsken & dagen inleddes med en morgonpromenad tillsammans me cam & luddis igen. helt klart det bästa sättet att börja en härlig dag på. ska alldeles strax iväg till plugget  på ett par föreläsningar. i eftermiddag SKA jag äntligen få göra min storhandling & då jäklar! ska även börja styrketräna idag.. detta i form av gummibandsträning har jag tänkt. såg på nyhetsmorgon & blev så  himla sugen! om du har någon bra övning så får du dela me dej av den!

nej, dags att cykla iväg, vi hörs mates!


Kommentarer
Postat av: rebeccy.blogg.se

Hittade din blogg via en väns blogg, Maddes, ska göra en egen blog-award nu:) Söt blogg du har, alltid kul och läsa nyas

Postat av: Emma Fost

Gummibandsträning är hima bra! Vi använde det när jag tränade trampoling för att det är väldigt skonsamt mot musklerna. Enjoy! :)

2009-03-27 @ 00:59:20
URL: http://emmaskanslaforsno.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91