nu är den min!

oj, så farligt det är att gå på stan. vill köpa massvis nu när vårkläderna börjar komma in. nu är iaf pulsklockan min & den testades redan på spinningspasset idag & verkar alldeles utmärkt. i morgon tar jag me den ut på en joggingtur! :) köpte faktiskt en mörkblå kjol på indiska idag också.. & ett svettband. hahah, vill så himla gärna ha sådana där fina tunna hårband.. men vill hitta det jag har i huvudet.. funderar faktiskt på att göra ett eget annars.. det hade vart nåt!

nu måste jag plugga några timmar.. sedan är det läggdags. vem vet, kanske vi hörs emellan!

& ja ja ja, jag köpte solbrillor idag också. på indiska! trodde de skulle vara way to small för mitt lilla bighead, men icke, de satt som gjutet. pilotbrillor & yes.. i do look good in 'em!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91