nya tag!

Det är tisdag & jag bockar av. Första tentan är skriven för veckan & bara en kvar. Hoppas det gick bra på dagens bara, men det är ju ingen idé att fundera över eftersom den nu redan är gjord & inlämnad. Sitter & lyssnar på beyonce & längtar till maj. Då är det konsert & på tal om det så kanske jag har missat att berätta att jag ska på u2 i sommar också? Kommer bli grymt! Solen skiner ute & jag känner mej tillfreds trots alla tankar i mitt huvud. Idag hade jag velat ha någon som mötte mej vid dörren när jag kom hem. Men den som väntar på något gott.. väntar aldrig för länge.. eller är det just det som är felet att man ofta väntar alldeles för länge? Ja. Jag vill träffa honom nu, om han finns där ute någonstans. Å andra sidan vill jag & känner jag på mej att jag kommer träffa någon som talar engelska.. så det lär väl dröja ett tag, men det kan jag ta! Hhahah..

Jaja, tisdag iaf. & det gillar jag.. efter som det är the city då! Ikväll är det säsongsavslutning & det kanske inte är riktigt lika kul, men hur som helst börjar ju the hills snart så jag är nöjd!

Internet fungerar inte vilket gör mej frustrerad.. [nu fungerar det såklart igen när jag uppdaterat här] tänk hur beroende man är av det.. eller rättare sagt hur man tar för givet att det alltid finns till hands. Såklart är det inte hela världen & nu finns istället möjlighet att göra annat. Ska se klart på days of our lives & sedan sätta igång me plugget igen.. efter det blir det en liten löptur i solskenet.. frågan är om man ska hålla sej i skogen med tanke på dagens vindstyrka. Jaja, hur som helst, härligt ska det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91