sälen bokat & diplomerad massör!

då var det praktiska provet på massageutbildning gjort & det gick himla bra. känns nästan lite trist att den är slut faktiskt.. jag har haft riktigt kul & nu är jag snart diplomerad massör!

idag har anna & jag bokat sälen första helgen i maj. någon som vill me? de jag frågat [läs linn J] är så sjukt trista & ska iväg & joddla me hon siv eller va fan hon heter. men men, man får väl acceptera människors olikheter, hahah. sitter och knaprar på en bit mörk choklad & borde verkligen äta någonting riktigt. dock är klockan mycket och jag har i princip ingenting som går snabbt & lätt att göra hemma. hmm.. ett äpple får det bli åtminstone.

nu ska jag se brothers & sisters, later!

Kommentarer
Postat av: Linn

Fattar inte varför du håller på så? Har till och med sagt att vi skulle dit över valborgshelgen, sedan länge. Tycker inte du behöver sura över det?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91